MILYEN A CIVIL MARKETINGSZEMLÉLET?

MILYEN A CIVIL MARKETINGSZEMLÉLET?

Milyen a civil marketingszemlélet?

A civil szféra marketingszemléletének legfőbb kérdéseit állította középpontjába az a konferencia, amelyet Dr. Latorcai Csaba, nemzetiségi és civil társadalmi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár a társadalmi ügyek piacának hatékonyságát vizsgáló előadásával nyitott meg. A Civilkomp által szervezett eseményt és annak záró koncertjét online is figyelemmel követhették az érdeklődők.

A „filantrópiamarketing” kifejezést ritkán használjuk. Talán éppen ezért kapta ezt a nevet a Civilkomp mai konferenciája, ahol a társadalmi felelősségvállalásé volt a főszerep. Közéleti személyiségek, zenészek, állami vezetők és civil szervezetek képviselői együtt keresték a választ azokra a kérdésekre, hogy miként jelenik meg a marketingszemlélet a civilek életében, és miként segítheti elő legjobban a társadalmi problémák megoldását a különböző szektorok együttműködése.

Latorcai Csaba hangsúlyozta: az elmúlt években az állam számos intézkedéssel segítette az együttműködésre alkalmas környezet megteremtését. „A civil törvény módosítása, a civil szervezetek adminisztrációs terheinek csökkentése, a SZJA 1%-ok felajánlási rendszerének felülvizsgálata, a Nemzeti Együttműködési Alap forrásbővülése, valamint az új infrastruktúra-támogatási rendszer bevezetése egyaránt fontos példaként említhető, ugyanakkor az elmúlt években a civil szervezetek működését elősegítő intézkedések sora még tovább folytatódik.” – emelte ki a helyettes államtitkár.

(Egyházi, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért Felelős Államtitkárság)



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .