Civil szervezetek beszámolóival kapcsolatos tudnivalók 3.

Civil szervezetek beszámolóival kapcsolatos tudnivalók 3.

4. A letétbe helyezéssel kapcsolatos egyéb fontos tudnivalók

A Civil tv. rendelkezései szerint a szervezet az adott üzleti év mérlegfordulónapját követő ötödik hónap utolsó napjáig (minden év május 31. napja) köteles a beszámolót, illetve a közhasznúsági mellékletet letétbe helyezni.

A gyors és hatékony ügyintézés érdekében, postai úton történő beszámoló beküldése esetén szíveskedjenek olyan értesítési, levelezési címet, e-mail címet, vagy telefonszámot is megjelölni, melyeken a szervezet képviselője valóban elérhető.

Elektronikus úton érkező beszámoló esetében az Ügyfélkapu tulajdonosának kerülnek megküldésre a beküldött űrlappal kapcsolatos igazolások.

________________________________________________________________________

Civil szervezetek beszámolóival kapcsolatos kérdések esetén elérhetőségeink

OBH Országos Nyilvántartások Irodájának ügyfélfogadási rendje, elérhetőségei:

Ügyfélfogadás személyesen:

1055 Budapest, Szalay u. 16. szám alatti irodánkban hétfőtől szerdáig: 9.00-15.00 óra között

Telefonon:

Ügyfeleinknek, valamint a civil szervezetek beszámolóinak leadásával kapcsolatos információk iránt érdeklődök számára lehetőséget biztosítunk telefonos felvilágosítás adására minden nap 9.00-11.00 óra között az alábbi telefonszámokon:

  • 06/1-354-4165
  • 06/1-354-4115

E-mailen az alábbi címen:

civilinfo@obh.birosag.hu



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .